Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Stylizacje+ Mini konkurs

Hej! Jak wam zapowiadałam dodam nową stylizację. Udało mi się wyrobić wcześniej, gdyż mój brat udostępnił mi szybciej laptopa:)Ale wracając do stylizacji...Podoba wam się ta stylizacja? Chcecie ,żebym dalsze stylizacje też robiła tak jak tą?
Mini konkurs
Konkurs polega na tym ,aby stworzyć ładną stylizację. Temat stylizacji to wiosna. Wysyłając pracę pamiętajcie o napisaniu nazw ciuchów i sklepów, z których pochodzą. Stylizacja , która mi się najbardziej spodoba zostanie umieszczona w poście "Stylizacja" i zaprezentowana w taki sposób jak stylizacja niżej. Dla zwyciężczyni 250sm (w przeliczeniu 25sd).Prace możecie wysyłać na e-mail najsi8@gmail.com  do niedzieli (03.03.1013) do godziny 12:00.Konkurs tylko dla obserwatorów bloga.Jak wyślecie pracę napiszcie w komentarzu tej notki. Powodzenia !
P.S jeśli w konkursie weźmie udział ponad 10 osób podwyższę nagrodę do 350sm, a jeśli zgłosi się 15 osób do 400sm !!!


Ze względu na to ,że zgłosiły się tylko 3 osoby termin oddawania prac przedłużam do 08.03.2012r

9 komentarzy:

Klaudusia2226 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
| Paczi pisze...

już wysłałam prace na email :)

patrycja_2000

Mgada pisze...

Okey, dziękuję za zgłoszenie :)

Unknown pisze...

Jak będę miała czas, to wyślę stylizację ;)

prettybroooklyn

Sasia_ pisze...

Zgłaszam się, już wysłałam ;)

selenagomezder8

Mgada pisze...

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia. Przeglądałam wasze prace i są naprawdę bardzo ładne:)A z oddaniem pracy nie musicie się spieszyć. Czas macie do niedzieli , więc jest jeszcze kilka dni ;)

Unknown pisze...

Już wysłane :3

prettybroooklyn

aśka pisze...

zgłaszam się :) wysłane.

Klaudusia2226 pisze...

Zgłaszam się (prace wyślę jutro) Klaudusia2226