Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Wojskowo...

Witam. 
Na wstępie chciałabym Was powiadomić że stylizacje z mojej strony będę się pojawiać rzadziej.
Dlaczego? 
Bo zachciało mi się poskakać na lodowisku i złamałam sobie rękę. -.-' 

Dzisiejszym można powiedzieć 'artykułem' są stylizacje z wojskowymi ciuszkami. 
Byłam dzisiaj w Stradivariusie i zobaczyłam kilka ciekawych ubrań 'moro'. 

Pochodziłam po kilku innych sklepach i sądzę że za niedługo głównym motywem wszelkich stylizacji będzie "wojsko". 

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia, gdzie każde zawiera element wojskowy. 
W wyszukiwarce google można znaleźć dużo innych ciekawych zdjęć aczkolwiek nie miałam siły ani czasu żeby je poskładać. 

Ps: Nie wiem czy nie zrobiłam żadnych błędów ale nie chce mi się  nawet tego czytać.







5 komentarzy:

Unknown pisze...

To nie jest wojskowy, tylko jak już - military (print), czyli po prostu moro. Ale wojskowy? Nie, nie xD
Ogólnie z tych rzeczy co tutaj przedstawiłaś nic za bardzo mi się nie podoba, ale tak to to uwielbiam moro, jest takie w moim stylu xD

prettybroooklyn

Anonimowy pisze...

Wojskowy/militarny/moro - to są trzy określenia na właśnie ten, jakby to nazwać 'kolor'. Nie każdemu musi się podobać. : )

Sasia_ pisze...

Stylizacje są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ostatnia. Sam też mam zamiar kupić sobie coś z tego klimatu, ale na razie oszczędzam kaske na to.

selenagomezder8

Everdeen pisze...

Źle dobrane ciuchy

klaudi20013

Anonimowy pisze...

Te ciuszki są dobra idealnie.

Proszę link do bloga w którym występują dane stylizacje.

http://novamodastylizacje.blogspot.com/2012_09_01_archive.html

Nieoosiagalna