Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Cos z tego będzie ?

Hej tu właścicielka bloga , jak widzicie nikt nie pisze na blogu "bo nie ma redaktorek a ja mam slaby internet" nie wiem co dalej z nim będzie , dużo się namęczyłam żeby zdobyć obserwatorów i poświeciłam dużo czasu . Szukam z 5 ochotniczek do redagowania w tych 5 będą 2 które będę właścicielkami bloga wraz ze mną . Nie chce jeszcze opuszczać tego bloga , mam nadzieje ze mnie rozumiecie ale mam trudny okres w życiu i jeszcze do tego internet nie jest sprawny ! ;< Wszystko się komplikuje , mam nadzieje ze pomożecie znaleźne mi kogoś de redagowania i kogoś kto ma czas aby pisać ciekawostki itd.
to chyba wszystko , papa .

4 komentarze:

Unknown pisze...

Trzymam kciuki za to, że kogoś znajdziecie! :)

prettybroooklyn

Milena Łukasiak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Keeeeksiluuu :* pisze...

Ja juz ci wyslalam moj E-Mail :)

Klarine pisze...

Hi! I want to be your blog´s partner!

Doll: Klarine
Blog: StyleBook-Stardoll.blogspot.com

(If you accept, please tell me in my GB. Thank you)