Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Odchodzę

Hejka. Ostatnio mam jakoś mało czasu i brak mi pomysłów na nowe posty. Jeszcze mi trochę przykro ,że do mojego konkursu zgłosiła się tylko jedna osoba a jest 150 obserwatorów... Konkurs niestety jest odwołany... Ja założyłam nowego bloga graphics-neissee8.blogspot.comprojektomaniacy.blogspot.com . Teraz tam będę umieszczać swoje grafiki. Serdecznie zapraszam do obserwowania. Pozdrawiam całą załogę bloga, obserwatorów ale niestety muszę odejść. Na zakończenie umieszczam jeden z avatarów, które umieszczam na nowym blogu. Papa ! :(

4 komentarze:

Unknown pisze...

Szkoda, że odchodzisz, no ale cóż - bywa ;) Powodzenia z grafikami! :*

prettybroooklyn

Mgada pisze...

Dzięki :)

Julia pisze...

Szkoda że odchodzisz, ale rozumiem Cię, ja też podejmuję takie decyzje, odwiedzę twojego bloga z grafikami z chęcią.
julka2231

Mgada pisze...

Cieszę się :3