Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

HB Weekly

Do Starplazy doszła nowa kolekcja HB WEEKLY ! Tak, tak dzisiaj środa ;) Sama nie wiem czemu mówię o tym z takim entuzjazmem xD Według mnie nowa kolekcja lepiej wygląda na obrazku niż na doll. Buty podobne do poprzednich kolekcji, te torby jakieś takie mało ciekawe... Ewentualnie apaszka może być, ale 10sd to i tak za drogo. Chyba wolałam jak dodawali HB na miesiąc. Ciuchy były ładniejsze, niekoniecznie tańsze ale były warte swojej ceny. No.. Przynajmniej większość. A wam się podoba ta kolekcja? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Bordowa torba cudowna *u*
Od kiedy zobaczyłam spoilery, wiedziałam, że ją kupię :)
Oprócz niej zdecydowałam się jeszcze na apaszkę, choć wcale mi się nie podoba, myślę, że może być za niedługo coś warta ;)

prettybroooklyn