Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Stardoll Gift

Hej. Na Stardoll wprowadzili usługę "Stardoll gift". Wszystko ok, bo za to dostajesz sd. Ja otworzyłam jeden prezent i (nie)dostałam 3sd. Dlaczego nie? Sama nie wiem. Według transakcji powinnam je mieć. Jednak, gdy idę do sklepu i chciałam coś kupić pokazuje ,że nie mam wystarczającej ilości. Patrzę na mój profil i widzę 0 sd. Czy to kolejny błąd związany z zarabianiem SD ? Wylogowałam się na chwilę ale nadal nic...Takich błędów jest znacznie więcej , ale skoro rozdają darmowe sd, to mogli by je NAPRAWDĘ dawać. A wy dostaliście za to sd?


2 komentarze:

Unknown pisze...

Ja jeszcze nic nie wiem o tej usłudze. Za chwilę wejdę na stardoll i sprawdzę ;)

prettybroooklyn

pisze...

Ja najpierw też miałam tak jak ty, ale potem (chyba po dniu) znowu je dostałam. iga777